Опис:
Інструмент для ремонту вітрового скла для ремонту всіх типів тріщин і сколів. Готовий до використання, не вимагає змішування компонентів.
Характеристики
- Склад - акрилова кислота, складний ефір метакрилової кислоти добавки.
- Колір - прозорий.
- Час схоплювання - 30 хв.
- Час твердіння - 60 хв.
- Повна полімеризація - 24 год.
Область застосування
- Усуває сколи та тріщини вітрового скла з триплексу.
- Усуває сколи та тріщини автомобільних фар зі скла та пластику.
Особливості та переваги
- відновлює прозорість і оптичні властивості скла;
- забезпечує структурну міцність, в 5 разів перевищує міцність скла;
- повністю усуває відколи до 15-20 мм;
- зупиняє розвиток тріщин.
Застосування
Усі роботи повинні проводитися в тіні!
Не можна мити вітрові скла безпосередньо перед роботою, ремонтована зона скла повинна бути сухою!
Опис може трохи не відповідати типу кріплення.
- Очистіть скло м'якою тканиною.
- Шпилькою або голкою акуратно видаліть осколки скла з утвореної лунки.
- Звільніть одну сторону прикладеного кільця від захисної плівки і приклейте до скла так, щоб його центр співпадав з центром пошкодження.
- Звільніть від захисної плівки зовнішню сторону кільця і помістіть круглу пластикову підставку-інжектор з ніпелем на кільце таким чином, щоб пелюстка знаходився в позиції 12 годин.
- Міцно притисніть кільце пальцями, щоб воно приклеїлося.
- Акуратно зніміть ковпачок зі шприца, вставте носика шприца в отвори ніпеля і поверніть, щоб забезпечити хороше сполучення.
- Обережно відтягніть плунжер шприца, поки не буде видно мітка.
- Зафіксуйте стопором і витримайте плунжер в такому положенні протягом 30 секунд для видалення повітря з відколу.
- Звільніть плунжер з стопора. Плунжер повинен опуститися.
- Натискайте обережно на плунжер до тих пір, поки не відчуєте тиск.
- Відведіть плунжер назад і знову зафіксуйте.
- Повторіть п. 5 п'ять разів, і потім опустіть плунжер у нижнє положення на 15 хвилин.
- Подивіться зсередини автомобіля, щоб перевірити, чи є повітряні бульбашки в заповненій прозорою смолою лунці відколу.
- Якщо вони є, повторюйте п. 6 до тих пір, поки не видалите всі бульбашки і лунка не заповниться адгезивом.
- Видаліть шприц з впускного отвору ніпеля, надягніть ковпачок на носик шприца. Збережіть шприц для подальшого використання.
- Акуратно видаліть пластиковий інжектор, використовуючи лезо безпечної бритви.
- Закрийте відремонтовану ділянку харчової пластиковою плівкою або чистим пластиком і витримайте на сонці 20-30 хвилин.
- Час витримки має бути збільшено в похмурий день і при недостатньо яскравому сонячному світлі.
- Використовуйте лезо безпечної бритви для очищення відремонтованої зони, вирівнювання поверхні і для видалення надлишку хімікатів зі скла.
- Після закінчення затвердіння адгезиву стандартні засоби для миття скла можуть бути використані для видалення сторонніх забруднень.
Ремонт тріщин (до 20см):
- Очистіть скло м'якою тканиною.
- Видаліть ковпачок зі скла.
- Починати роботу треба з найменшої тріщини.
- Повільно і обережно, натискаючи на плунжер, заповніть тріщину смолою.
- Обережно натискаючи на скло нижче тріщини зсередини машини, добийтеся, щоб смола як можна повніше затекла в тріщину.
- Закрийте шприц ковпачком.
- Закрийте відремонтовану ділянку харчової пластиковою плівкою або чистим пластиком і витримайте на сонці 20-30 хвилин.
- Час витримки має бути збільшено в похмурий день і при недостатньо яскравому сонячному світлі.
- Використовуйте лезо безпечної бритви для очищення відремонтованої зони, вирівнювання поверхні і для видалення надлишку хімікатів зі скла.
- Після закінчення затвердіння адгезиву стандартні засоби для миття скла можуть бути використані для видалення сторонніх забруднень.
Підготовка для ремонту пошкоджень
- Взимку: нагрійте скло, включивши обігрівач салону на 10 хвилин.
- Не використовуйте обігрівач скла (дефростер).
- Влітку: відкрийте вікна, щоб охолодити скла і поставте машину в тінь.
- Для охолодження стекол зсередини машини може бути використана холодна мокра ганчірка.